Followers

Tuesday, May 29, 2012

BERUBAH

sekarang hubungan kita semakin tegang . saya mahukan awak yang dulu . awak dulu selalu care pasal saya . kalau saya sakit awak pasti datang melihat keadaan saya ataupun awak paksa saya makan ubat . dulu awak selalu datang melihat saya . awak sentiasa bersama saya dulu . saya rindu semua itu . awak ? mungkin tidak ! awak kejam . awak selalu membuat saya menangis . saya selalu risau pasal awak . awak tahu ? saya rasa awak tidak tahu apa yang saya rasa sekarang . awak lebih pentingkan diri sendiri . saya tahu saya banyak melakukan salah . so , awak maafkanlah saya . saya sayang awak sangat-sangat . sampai saya tidak sanggup melepaskan awak . kasih sayang yang saya bagi semua cukup . apa yang kurang ? yep , awak sekarang jarang meluangkan masa bersama saya . bagi saya , awak sudah jauh berubah . saya sedih sesangat . kenapa harus saya yang merasa ini semua ? awak abaikan saya . sampai hati awak buat saya begini . kalau awak ada perempuan lain . cakap betul-betul . jangan tipu saya dan awak juga menipu diri awak sendiri kerana awak tidak jujur . kalau awak jujur . saya tidak akan marah awak . cuma perasaan sedih itu akan muncul . awak pernah cakap yang awak akan setia bersama saya . saya percaya awak akan setia bila bersama saya . sampai sekarang saya percaya awak setia . saya nak awak yang dulu . please kembali seperti dulu . saya rindu semua itu . saya nak awak tahu yang saya sangat sangat sangat sangat sangat sayang awak ! kalau masa itu boleh diputarkan . saya akan putarkan . awak ? awak sayang saya ? saya nak awak cakap betul . saya rindu awak . saya nak awak . semua saya nak . saya nak awak berubah boleh ? saya nak awak belajar betul-betul . tak lama lagi awak nak spm . saya berharap awak akan mendapat keputusan yang cermelang . saya selalu berdoa supaya awak kembali macam dulu . suatu nanti awak akan merasa apa yang saya rasa sekarang . i love you babad !

No comments:

Post a Comment